Smoke, the Chief Killer – Strategie ukierunkowane na palne użycie tytoniu cd

Uważamy w szczególności, że należy wdrożyć oparte na faktach polityki obejmujące całą populację, które w szczególności zmierzają do ograniczenia używania palnego tytoniu – na przykład podwyżki podatku akcyzowego, krajowe i krajowe strategie dotyczące czystego powietrza w pomieszczeniach oraz kampanie medialne w ramach publicznej służby. Ponadto obietnice dotyczące regulacji używania tytoniu przez FDA można znacznie przyspieszyć za pomocą kilku kluczowych kroków: wdrożenie graficznych etykiet ostrzegawczych (obejmujących numer 1-800-QUIT NOW) na wszystkich produktach tytoniowych; rozszerzenie jurysdykcji FDA, w tym ograniczeń reklamowych i marketingowych w stosunku do wszystkich wyrobów tytoniowych (w tym e-papierosów i małych cygar); oraz wprowadzenie ustawowego organu FDA do stopniowego zmniejszania (do zera) zawartości nikotyny w palnych produktach tytoniowych.
Dzieci i młodzież powinny być chronione przed używaniem jakichkolwiek produktów zawierających tytoń lub nikotynę, w tym palnych, e-papierosów i bezdymnych wyrobów tytoniowych. Uważamy, że taka ochrona powinna obejmować zakaz sprzedaży wszystkich takich produktów osobom poniżej 21 lat, biorąc pod uwagę ryzyko związane z uzależnieniem od nikotyny przez całe życie związane z wczesnym zastosowaniem.
Ponadto musimy inteligentnie komunikować się na temat redukcji szkód: nie wszystkie produkty zawierające nikotynę są sobie równe, a celem zdrowia publicznego powinno być wyeliminowanie palnych produktów tytoniowych, nawet jeśli niektórzy ludzie, którzy zrezygnują z materiałów palnych będą nadal stosować leki zatwierdzone przez FDA, – papierosy lub bezdymne wyroby tytoniowe na czas nieokreślony.
Możemy również znacznie ograniczyć sprzedaż wszystkich palnych produktów tytoniowych. Na przykład sprzedaż może być ograniczona do bardzo niewielu punktów sprzedaży (np. Tylko licencjonowani dostawcy), a reklamy i widoczne wyświetlacze produktów łatwopalnych w miejscach sprzedaży mogą być zabronione. Ewentualnie licencje mogą być wymagane do zakupu tych produktów. Takie ograniczenia wymagałyby oczywiście nowych przepisów federalnych.
Należy przyjąć nowe podejścia, jeśli chcemy radykalnie ograniczyć szkody związane z używaniem tytoniu w Stanach Zjednoczonych w ciągu następnej dekady. Osiągnięcie tego celu wymaga rozpoznania niezrównanych niebezpieczeństw wynikających z palnego palenia tytoniu.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Author Affiliations
Z Centrum Badań i Interwencji Tytoniu oraz Wydziału Medycyny Uniwersytetu Wisconsin School of Medicine and Public Health, Madison (MCF, TBB); oraz Centrum Przywództwa ds. Zaprzestania Palenia, Wydział Lekarski, Uniwersytet Kalifornijski, San Francisco, San Francisco (SAS).

Materiał uzupełniający
Referencje (4)
1. Amerykańskie Stowarzyszenie Lekarzy Zdrowia Publicznego, Grupa Zadaniowa ds. Kontroli Tytoniu. Re: petycja obywatelska o kontynuację 22 lipca 2009 r. Konferencji prasowej na temat e-papierosów. 7 lutego 2010 r. (Http://www.aaphp.org/Resources/Documents/20100207FDAPetition2.pdf).

2. Zeller M, Hatsukami D. Strategiczny dialog na temat ograniczenia szkód tytoniowych: wizja i plan działania w USA. Tob Control 2009; 18: 324-332
Crossref Web of Science Medline
3 Fiore MC, Baker TB. Leczenie palaczy w otoczeniu opieki zdrowotnej. N Engl J Med 2011; 365: 1222-1231
Full Text Web of Science Medline
4. Benowitz NL, Goniewicz ML. Wyzwania prawne związane z papierosami elektronicznymi. JAMA 2013; 310: 685-686
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Artykuły cytowane (29)
Zamknij Cytowanie artykułów
[więcej w: nfz skierowania do sanatorium kontakt, hostessy fordanserki, Kabiny Sanitarne ]
[hasła pokrewne: nfz przegladarka skierowan do sanatorium, urojenia ksobne, przychodnia salus ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: nfz przegladarka skierowan do sanatorium przychodnia salus urojenia ksobne