Rehabilitacja po ostrym okresie – Beyond the ACA ad

Demonstracje obecnie oceniane na podstawie ustawy Affordable Care Act (ACA) zachęcają do bardziej wydajnego łączenia usług opieki ostrej i po ostrych. Na przykład w ramach systemu płatności pakietowej szpitale i instytucje świadczące opiekę po przebytym ostrym okresie otrzymują wynagrodzenie za ustalony pakiet usług związanych ze szpitalnym epizodem, w tym opiekę po hospitalizacji. W organizacji odpowiedzialnej za opiekę (ACO) z płatnością opartą na ryzyku, sieci dostawców mogą dzielić się oszczędnościami, jeśli zmniejszają całkowity koszt opieki dla określonej populacji pacjentów i spełniają serię wskaźników jakości. W ramach obu podejść systemy dostawców mają zachęty do świadczenia opłacalnych usług opieki ostrej i po ostrych oraz zapobiegania kosztownej readmisji. Chociaż reformy płatności są obiecujące, nadal istnieją znaczące bariery regulacyjne i operacyjne. W szczególności trzy problemy mogą utrudniać świadczenie usług o wysokiej wartości w całym odcinku opieki.
Po pierwsze, reformy ACA zachowują uciążliwe regulacje dotyczące płatności i przepisy, które utrudnią dostarczanie najwyższej jakości usług. ACO nie mogą zmienić większości regulaminów płatności za usługi Medicare przy zakupie opieki po przebytych chorobach. Przepisy te obejmują 3-dniową zasadę kwalifikującą do opieki nad SNF objętej systemem Medicare; stała płatność za 60-dniowy epizod domowej opieki zdrowotnej, co utrudnia elastyczność w dostosowywaniu usług do potrzeb pacjentów; oraz zasadę dotyczącą rehabilitacji szpitalnej wymagającą, aby 75% przypadków mieściło się w 13 kategoriach diagnostycznych, co ogranicza liczbę i rodzaje pacjentów przyjmowanych do tych placówek.4 Wspieramy ostatnie wysiłki Centrum Usług Medicare i Medicaid (CMS), aby odstąpić od zasady 3 dni dla organizacji uczestniczących w programie Pioneer ACO, ale uważamy, że Kongres powinien rozważyć złagodzenie wszystkich tych przepisów dotyczących płatności.
Po drugie, samo dostosowanie bodźców finansowych między dostawcami opieki ostrej i po ostrych krokach nie poprawi jakości i zmniejszy kosztów związanych z epizodami opieki. Prawidłowa koordynacja opieki – zdefiniowana jako organizacja usług wśród szpitali, lekarzy, świadczeniodawcy opieki pooperacyjnej i pacjenta, aby zachęcić do świadczenia usług o najwyższej wartości – jest wymagana w celu zapewnienia najlepszych możliwych rezultatów. Potencjalne modele skoordynowanej opieki ostrej i po ostrym mogą obejmować zespołowe programy opieki i przejścia, interdyscyplinarne interwencje w zakresie zarządzania przypadkami, zwiększone zaangażowanie pacjentów i rodziny, protokoły komunikacyjne dla dostawców w różnych ustawieniach w celu dzielenia się informacjami klinicznymi i społecznymi za pomocą interoperacyjne technologie informacyjne na temat zdrowia oraz skoncentrowane inwestycje w zakresie badań klinicznych w placówkach opieki po przebytych chorobach (np. telemedycyna lub zespoły medycyny przejściowej). Większość tych działań na ziemi jest jednak w powijakach. W związku z tym uważamy, że CMS powinien wspierać badania mające na celu opracowanie i ocenę różnych modeli, a następnie zachęcanie do wdrażania podejścia o wysokiej wartości.
Po trzecie, nawet przy zmianach płatności i lepszej koordynacji, dostawcy często latają na ślepo , próbując dostosować plan opieki do potrzeb pacjenta i rodziny. Mówiąc najprościej, nie mamy wystarczającej wiedzy na temat tego, które z usług opieki pogotowia (np. W domu z usługami lub bez, SNF lub innych placówek opiekuńczych) odnoszą korzyści, jakie rodzaje pacjentów – co uniemożliwia dopasowanie pacjentów do warunków najbardziej odpowiadających ich potrzebom. potrzeby i maksymalizuje prawdopodobieństwo najlepszych wyników
[hasła pokrewne: deratyzacja warszawa, wyposażenie taktyczne, wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: deratyzacja warszawa wyposażenie taktyczne wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego