Po Fałszywym Startie – Czego możemy się spodziewać po nowych targach ubezpieczeń zdrowotnych

Reforma ubezpieczeń zdrowotnych została pomyślana jako sposób na poprawę wyboru konsumenta, a zgodnie z ustawą o przystępnej cenie (ACA) rok 2014 powinien zapewnić test najlepszego sposobu. Zamiast tego, błędne rozpoczęcie wymiany w większości kraju przetestuje pamięć wyborców i określi koszty wyborcze, które utrudniły Amerykanom zakup (lub utrzymanie) zasięgu. Pierwsza lekcja z wdrożenia była więc całkowicie niezamierzona: implementacja się liczy. Strona wymiany ubezpieczenia zdrowotnego. Giełda ubezpieczeń Connecticut, AccessHealthCT (www.accesshealthct.com), zachęca kupujących do porównywania kluczowych cech wybranych planów. W tym przykładzie klient wybrał porównanie trzech planów z rocznymi odliczeniami w wysokości 1049 USD lub mniej.
Gdy początkowe problemy zostaną naprawione, wymiany mogą nadal wypełniać obietnicę i warto pamiętać, co to jest. Po pierwsze, wymiany muszą wykonywać swoje podstawowe funkcje. Wymiana ubezpieczeniowa to wirtualny sklep ubezpieczeniowy. Podobnie jak każdy sprzedawca detaliczny, musi zdecydować, które produkty (kwalifikowane plany zdrowotne) do zaoferowania, z którymi dostawcami (przewoźnikami ubezpieczeniowymi) pracować, jak sprzedawać swoje towary i jak pomagać klientom w porównywaniu opcji i wyborze produktu (patrz zrzut ekranu). Zasadniczą misją sprzedaży ubezpieczeń prywatnych ta nowa forma publicznego przedsiębiorstwa handlowego jest często zorganizowana jako hybryda sektora publicznego i prywatnego – quasi-niezależnej agencji rządowej.
ACA również obciąża wymiany z obowiązkami, które są bardziej typowo rządowe, takie jak ustalenie, czy gospodarstwa domowe kwalifikują się do ulg podatkowych i zwolnienia z indywidualnego mandatu w celu uzyskania ochrony ubezpieczeniowej. Ostatecznie to Internal Revenue Service ustala kwotę subsydium na podstawie zeznań podatkowych zarówno dla osób o niskich dochodach, jak i bardzo małych, nisko opłacanych pracodawców, którzy nabywają ubezpieczenie poprzez publiczne giełdy. Funkcje te nie muszą znajdować się w centrali; na przykład Massachusetts Health Connector (dla którego byłem założycielem i dyrektorem wykonawczym, który jest wzorem dla giełd ACA) pierwotnie zlecił je agencji państwowej Medicaid, a każde państwo musiało wypracować własny podział murawy.
Ogromna część produktu krajowego brutto, który jest finansowany z ubezpieczenia zdrowotnego, i ogromna trudność, jaką konsumenci mają w ocenie wartości w planach zdrowotnych1,2 powodują, że katastrofalne wprowadzenie ostatniej jesieni było szczególnie niefortunne. Jednak wielu zwolenników ACA wydaje się prawie ślepy na potrzebę lepszego zarządzania publicznego. Federalne i państwowe rynki spotkały się z wieloma przeszkodami: opóźnieniami w zawieraniu kontraktów na pomoc techniczną, niewystarczającymi skalami płac i kłopotliwym procesem zatrudniania, opozycją polityczną i wyzwaniami sądowymi, opóźnieniami w wydawaniu kontrowersyjnych wytycznych federalnych, brakiem odpowiedniej wiedzy specjalistycznej, napięciami pomiędzy nowymi giełdami i istniejące agencje państwowe oraz nieuniknione wyzwanie związane z wdrażaniem tak złożonych przepisów.
Niektóre z tych problemów były nieuniknione, ale jedno niepowodzenie w szczególności wyróżnia się: publiczne niewłaściwe zarządzanie technologią informacyjną (IT). Oczywiście IT jest potrzebne za kulisami do obsługi każdego nowoczesnego przedsiębiorstwa, ale HealthCare.gov i strony internetowe państw są publiczną twarzą reformy systemu opieki zdrowotnej i podstawą wyboru dla konsumentów.
Niezdolność rządu do pozyskiwania IT wydaje się być raczej regułą niż wyjątkiem
[więcej w: wypożyczalnia łóżek rehabilitacyjnych, rehabilitacja katowice, wyposażenie taktyczne ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: rehabilitacja katowice wyposażenie taktyczne wypożyczalnia łóżek rehabilitacyjnych