Leczenie largaktylem.

Leczenie. Largaktyl może uchodzić wprost za lęk specyficzny w leczeniu obłędu. Fakt, że lek ten tylko zawiesza objawy, nie obniża w istotnej mierze wysokiej jego wartości. Można by go porównać mutatis mutandts do msuliny, która również tylko zawiesza objawy cukrzycy, a nie leczy jej przyczynowo. Obecnie gorzej przedstawia się możliwość wyleczenia odczynów paranoicznych largaktylem, jeżeli warunki reaktywne nadal się utrzymują. W tych przypadkach largaktyl często zawodzi. Obecnie już, po wieloletnim doświadczeniu (1964) wiemy, że dawki podtrzymujące neuroleptyków zażywać należy w ciągu wielu lat bez przerwy. Przewlekle, endogenne postacie paranoi wymagają pod tym względem konsekwencji. W razie zbytniego obniżenia dawki albo samowolnego przerwania leczenia podtrzymującego grozi nawrót. Łatwo go zresztą opanować; wystarczy wówczas powrócić do nieco zwiększonych dawek podtrzymujących, aby w ciągu kilku lub kilkunastu dni usunąć z powrotem urojenia. Jak z dotychczasowych doświadczeń wynika, długotrwałe zażywanie largaktylu nie prowadzi do ujemnych następstw. Ustrój żywy z biegiem czasu przystosowuje się do tego leku i znosi go coraz lepiej. Objawów nałogu zazwyczaj nie bywa. [patrz też: odbudowa zęba po leczeniu kanałowym cena, ursy rehabilitacyjne, cyklopiroksolamina ]
[więcej w: dermatolog na nfz lublin, ząb z włókna szklanego, lek do płukania zatok ]

Powiązane tematy z artykułem: dermatolog na nfz lublin lek do płukania zatok ząb z włókna szklanego