Alarmy: oczekują na odpowiedź kliniczną 7

Na przykład, immunologiczna aktywność adiuwanta wszystkich alarmin i właściwości przeciwdrobnoustrojowych wielu również oznacza, że mają potencjał terapeutyczny w opracowywaniu terapii i szczepionek przeciwko wirusom, grzybom i rakowi (145. 147). Jest to jednak stosunkowo nowe terytorium i takie postępy są bardziej odległe w horyzoncie translacji. W ciągu ostatniego stulecia dokonano ogromnych postępów w zrozumieniu systemu immunologicznego, co doprowadziło do znaczących sukcesów translacyjnych, w tym do opracowania leków immunosupresyjnych w dziedzinie przeszczepiania narządów (148), a ostatnio także terapii biologicznych, w tym anty-TNF- . terapia w leczeniu RA i innych przewlekłych chorób autoimmunologicznych (149). Dalsze zrozumienie pozornie sprzecznych ról alarmin w zapaleniu i naprawie zaczyna dawać nowe podejście do tłumaczenia na arenę kliniczną. Materiały uzupełniające Zobacz Dodatkowe dane Podziękowania James Chan był wspierany przez Wellcome Trust [096035] i Royal College of Surgeons of England. Projekt nr. F-09-23N był wspierany przez Fundację AO. Przypisy Konflikt interesów: Marc Feldmann jest udziałowcem w spółkach Merck, Johnson & Johnson, Maimonidex, Xenexus i BioAtrix. Jest konsultantem w firmie Halozyme TetraLogic Pharmaceuticals oraz GlaxoSmithKline (GSK) i otrzymuje wsparcie badawcze od Novo Nordisk, Merck, Wyeth i GSK. Informacje referencyjne: J Clin Invest. 2012; 122 (8): 2711. 2719. doi: 10,1172 / JCI62423.
[podobne: leczenie kanałowe pod mikroskopem, suszona mięta, zgrubienie opłucnej ]

Powiązane tematy z artykułem: leczenie kanałowe pod mikroskopem suszona mięta zgrubienie opłucnej